top of page
Vyhledat
  • tamara435

Jaké oblečení se mi vybírá nejhůř? Jednoznačně dámské kraťasy! A jak to řeším já?

Když se mě někdo zeptá, jaké oblečení se mi špatně nakupuje, odpovídám dámské kraťasy. Je to z toho důvodu, že mi střihy často nesedí a celkově mám problémy s výběrem vhodného kousku, který mi bude skutečně sedět. Často mě trápí i délka, která je buď moc dlouhá, nebo je zase až příliš krátká, což většinou nevyhledávám. Za těch pár let nakupování oblečení jsem si naštěstí vyvinula metody, jak si celý proces usnadnit a jak neklesat na mysli, když se mi nic nedaří najít.

Problémy s jarními nákupy oblečení

Jakmile přijde ráno a rostou teploty, začínám se pomalu děsit toho, že budu muset jít nakupovat nové kraťasy. Zrovna minulý rok byla potřeba akutní, protože jsem měla v plánu několik letních výletů k vodě a podobně. Výběr byl tedy opravdu křest ohněm, ale myslím, že jsem si s tím vším dokázala poradit a výsledek snad stál za to. Rozhodla jsem se, že sepíšu článek, který by mohl pomoci nějaké jiné dívce a ženě, která má podobné problémy a už se děsí, až začne být příliš velké teplo na nošení dlouhých kalhot.

Jak řeším problémy s kraťasy?


Mám docela velká stehna, ale nemám široký pas. To v praxi znamená, že moje běžná velikost mi je malá přes stehna, nebo naopak příliš velká v pase. Jen výjimečně se mi podaří sehnat něco, co mi sedí v obou částech. Postupem času jsem si vytipovala obchody, kde mají velikosti a střihy, co mi celkem jdou. Jenže ne vždycky to platí a liší se to podle návrhu konkrétního modelu.

Jeden rok jsem dokonce měla pocit, že to vyřeším jenom tím, když víc zhubnu, abych měla menší stehna a vešla do jiné velikosti, kde by mi seděl i obvod pasu. No nápad to nebyl úplně šťastný, protože jsem se docela dlouho trápila zbytečnou a celkem radikální dietou, kdy jsem sice trochu zhubla, ale pak jsem ještě kousek nabrala. Dalo mi docela práci dostat se zase na svojí obvyklou váhu, kdy se cítím dobře i přesto, že mi nesednou téměř žádné běžně prodávané krátké kalhoty. Taky mě napadalo řešit to jako v tomto článku, kdy sáhnu po větších velikostech. To je ale spíše vhodnější pro chladnější měsíce v roce.

Využít se dají i staré kalhoty

A když je nejhůř, vezmu si do parády staré džíny, nebo jiné dlouhé kalhoty. Těm šetrně odstraním nohavice, které buď zapošiju, nebo je nechám dále roztřepené. Při zapošití si ale musím dávat pozor na to, aby to bylo udělané pořádně a později nedošlo k párání a znehodnocení celých kalhot. I když na druhou stranu se jedná přeci jenom o použitý kousek oblečení, který dostává druhou šanci, takže nemusí nutně vydržet několik dalších let. Tento tip rozhodně není nic nového a najdete ho například i zde v článku.

Pohodlné a volné letní kalhoty

Další možností jsou nejrůznější volné a vzdušné kalhoty vyrobené z lehkých materiálů, které jsou vhodné do letního teplého počasí. Jsou příjemné na nošení, nikde netahají a jsou vzdušné jako sukně. K dostání jich je v obchodech již celá řada a hodně se mi líbí nejrůznější pestré vzory. Někdy mi tedy ani tolik nevadí, že je mám místo kraťasů. Jenom se mi teda tolik neopálí nohy, ale to zase není tak hrozný problém, který by mi příliš vadil.

A když mě krátké kalhoty naštvou, vždycky tady budou sukně

Mým posledním tipem je metoda, která celkově obchází problematiku výběru padnoucích krátkých kalhot. Je to velice rafinované, protože sukně neobepínají stehna a jediné, co řeším, je obvod pasu. Na základě těchto rozměrů bez problémů seženu vhodný kousek. Jeden čas jsem dokonce většinu teplých dnů trávila v sukních, jenže chci mít možnost volby. Navíc těžko budu běhat v sukni. Paradoxně je ale volba dobrých kraťasů na běhání celkem problém, takže jsem skončila u legín. Jedny takové už trochu volnější a vytahanější jsem si zapošila a vytvořila jsem si z nich vlastní krátké kalhoty.

3 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page