top of page
Vyhledat
  • tamara435

Objevila jsem originální způsob, jak si vylepšit dámské džíny

Chtěla jsem se odlisovat a mít jedinečné dámské džíny, které na nikom jiném neuvidím. Jenže v obchodech mají všechny stejné, takže i kdybych si vybrala sebehezčí, určitě je bude mít ještě někdo další. A tak jsem se pustila do různých způsobů, jak si je upravit a vytvořit si specifický a skutečně originální kousek.

Ze starých džínů trendy model


Ani starší kalhoty není nutné hned vyhazovat, protože můžou skvěle posloužit a ještě se z nich stane neuvěřitelně trendy kousek. Aktuálním módním hitem jsou ošoupané džíny s dírami na kolenou. Toho velmi snadno dosáhnete nožem s pomocí kartonu a brusného papíru.

Celý postup spočívá v tom, že si nejdříve rozvrhnete, jak chcete mít díry umístěné. Existují varianty, kdy se díra táhne celé koleno, ale i modely, kde jsou pouze menší otvory, které mohou být i částečně zakryty uměleckou záplatou. Milovnice návrhů si jistě neodpustí nakreslit si návrh, jako to dělám já. Díru můžete i lehce obšít, aby se úplně nevymknula kontrole a neroztrhaly se téměř celé kalhoty. Skvěle se takhle dají vylepšit i kalhoty ze sekond handu, kdy nákupem výrazně ušetříte, jako je třeba popsáno v tomto článku.

Nášivky a ozdoby

Velmi originální a hlavně krásnou možností, jak si vylepšit kalhoty, jsou nejrůznější nášivky. Ty najdete v galanteriích a kreativních obchodech. Krásně vypadají nejrůznější kytičky, ale i nápisy, symboly a podobně. Velkou výhodou je to, že si je můžete zkombinovat naprosto podle vlastních preferencí a toho, co se vám líbí. Snadno si tak vytvoříte džíny pro různé příležitosti. S nášivkami se dá také experimentovat u triček, sukní a mikin. A pokud si na to i troufáte, můžete se pustit přímo do vyšívání. To je ale v případě džínových kalhot velmi pracné a nepraktické, takže se to spíše hodí pro ozdobení triček a tílek.

Kamínky a krajky

Na džíny je možné přišít i krásné krajky nejrůznějších barev a tvarů. Velmi pěkně to vypadá, pokud je krajka zespodu všita do místa, kde předtím vytvoříte v kalhotách díru. Hodně mě baví i vzájemné kombinace právě s krajkami. Několik mých upravených kousků má na sobě i našité korálky, které dotváří jemné detaily a vypadá to velmi pěkně. Už jsem i nějaké takové kousky viděla v obchodech, ale je to rozdíl v porovnání s tím, že si to mohu celé od základů navrhnout sama.

Rozhodně se nebojte experimentovat a popouštějte uzdu své fantazii. Uvidíte, že výsledek bude stát za to a krásně se začne vyjímat ve vaší skříni s oblečením. Nemluvě o tom, jak vám budou nový kousek chválit kamarádky, až ho uvidí. Já to tak vždycky mám a pokaždé mi to udělá radost.

Mám spoustu džínů, které nemá nikdo jiný

A jaké kalhoty mám teda doma? I přes moje vyznávání minimalismu ve skříni mám poměrně velké množství kalhot. Jedny obyčejné džíny bez ozdob a teď asi sedm dalších s ozdobami. Ale není se čemu divit, protože rifle nosím snad každý den a ráda je střídám. Párkrát se mi stalo, že se mi v hlavě zrodil nápad, který jsem musela hned realizovat. Použila jsem k tomu své starší kalhoty, které hned dostaly nový život a na čas udělaly ještě nějakou parádu. Kromě toho, že mám originální kousky se tak jedná o způsob, jak šetřit životní prostředí díky tomu, že nemusím každou chvilku kupovat nové. Legíny nosím jenom na sportování, ale v tomto článku najdete tipy, jak je zařadit do módního šatníku.

Už jsem nějaké vyráběla i kamarádkám

Jednu chvíli mě to hodně bavilo, takže jsem i některým kamarádkám vylepšila jejich starší džíny. Ukázala jsem jim, jak se to dělá. Vždycky když si teď společně vyrazíme ven do města, je to jako přehlídka jedinečných kousků oblečení. Úplně skvělé je, když se někdo ptá, kde jsem koupila tyhle skvělé kalhoty, že se jim líbí například nášivka a já jim řeknu, že samotné kalhoty jsou z určitého obchodu, ale ten zbytek je už vlastní výzdoba. Mám potom pocit, že si nosím skoro svojí vlastní značku oblečení a je to vážně úžasné.

25 zobrazení0 komentářů
bottom of page