top of page
Vyhledat
  • tamara435

Víte, jaké kousky oblečení nesmí chybět v mé skříni?

Tohle bude takový návod na to, co by nemělo chybět snad v žádné skříni, u které její majitel touží vytvářet zajímavé módní kombinace a kreace. Jedná se o výčet několika málo věcí, které se sami op sobě zdají nedůležité, ale skvěle se hodí pro nejrůznější kombinace a jistě je oceníte.

Jednobarevná tílka

Tohle považuji snad za naprostý základ. A víte proč? Upotřebíte je v létě i zimě. Jsou ideální pro samostatné nošení a jsou cenné pro vrstvení v chladnějším počasí. Úplným největším základem je černé a bílé, které se dá jednoduše kombinovat snad se vším. Jakmile je budete mít ve své skříni, máte zaděláno na pěknou řádku zajímavých outfitů. Já mám ještě několik ve svých oblíbených barvách, jako je červená, modrá a krémové odstíny.

Základem je vybrat si kvalitní materiál, díky čemuž se při nošení cítím pohodlně. Právě tílka jsou totiž v přímém kontaktu s pokožkou, takže by měla být z přírodních materiálů, kdy ideálem je bavlna. Při volbě syntetických je totiž horší absorpce vlhkosti a celkově se vám může objevit například vyrážka.

Jednoduchá trička

Takže tílka představují jednu kupičku v mé skříni. Další dvě představují trička. Ta jsou dále rozdělena na ty s krátkým a dlouhým rukávem. Triček s krátkým rukávem mám o něco více v porovnání s těmi s dlouhým. Jsou totiž o něco univerzálnější a hlavně je využívám v létě. Dříve jsem měla hodně triček s potisky, ale dnes v mé skříni převažují hlavně jednoduché jednobarevné varianty. Žádné šílené nápisy a obrázky. Pár jedinečných kousků sice mám, ale rozhodně už netvoří převahu. U triček platí také zásada výběru podle kvalitního materiálu podobně jako u tílek.

Několik mikin

Další vrstvou jsou mikiny. Těch mám asi pět. Liší se svou tloušťkou, kdy některé jsou opravdu teplé a jiné takové lehčí. Dvě mám jen přes hlavu a tři jsou na zip. Někomu vyhovuje spíše jeden typ, ale já to mám asi nastejno. Záleží hodně na tom, co budete přes den dělat. Tento kousek oblečení často patří mezi ty, kterých je ve skříni jenom pár, protože zabírají celkem dost místa. Mikiny se ale dají využít téměř po celý rok, kdy ty lehčí z nich oceníme i při chladnějších letních večerech. Při výběru všech kousků oblečení poslední dobou sleduji i to, jestli jde o udržitelnou módu. Informace o tomto fenoménu najdete například zde v článku.

Svetry

Pro doplněné arzenálu mikin mám ještě několik svetrů. Pár z nich mi upletla přímo maminka a jsou z poctivé příze. Další jsou ještě z jiných materiálů, jako je třeba viskóza. V případě svetrů je klasicky snad nejlepší pravá vlna. Vyžít se ale dá i s trochu horším materiálem, protože není v přímém kontaktu s pokožkou.

Oblíbené a vyzdobené riflové kalhoty

Mezi mé favority a rozhodně nejoblíbenější kousek oblečení patří džíny. Mám je ráda i z toho důvodu, že velká většina z nich je opatřena nášivkami a dalšími ozdobami přesně podle mého stylu. Sama jsem si je vyzdobila tak, aby byly krásné a splňovaly mé požadavky na originalitu. Musím říct, že se jim to rozhodně daří a je jenom málo dnů, kdy na sobě nemám právě některé z nich.

Sukně a šaty

Trochu minoritní část v mé skříni, ale jistě má své místo. Ideální pro formálnější setkání, společenské události a večírky. Pár dobrých kousků se prostě vždycky hodí. Navíc mám tu výhodu, že si je navzájem půjčujeme se sestrou, takže jich mám teoreticky víc, než kdybych na to byla jenom sama. Mou další inspirací jsou například i tipy v tomto článku.

Bez doplňků by to nešlo

Samotné oblečení je velmi důležité, ale bez krásných doplňků, které to dotáhnou k dokonalosti, by to jistě nešlo. Mám spoustu náušnic, které střídám podle toho, co si zrovna beru na sebe. Občas to doplním i náramkem. Když se chci opravdu pořádně vystrojit s důrazem na detail, měním i řetízek, který jinak nosím téměř pořád.

2 zobrazení0 komentářů
bottom of page